مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 12:062018-02-14ورزشي

با پایان رقابت های جام فجر قم نایب قهرمان فلوربال باشگاه های ایران شد


تیم هیأت انجمن های ورزشی استان قم با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در پیکارهای کشوری فلوربال جام فجر پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، نخستین دوره مسابقات فلوربال قهرمانی باشگاه های کشور با عنوان جام فجر به همت انجمن فلوربال فدراسیون انجمن های ورزشی به میزبانی هیأت انجمن های ورزشی استان مازندران در شهر ساری به انجام رسید و برترین های خود را شناخت.

مربی تیم فلوربال هیأت انجمن های ورزشی استان قم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به میزبانی سالن شهرداری شهرستان ساری با یکدیگر به شکل دوره ای به رقابت پرداختند، بازی هایی که در آن پنج تیم حضور داشتند و رقابت آنها برای قهرمانی از کیفیت قابل توجهی برخوردار بود.

حسین خلیلی اضافه کرد: این نخستین دوره مسابقات فلوربال لیگ باشگاه های کشور بود که در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان یادواره شهید سیدمصطفی علمدار به انجام رسید و تیم هیأت انجمن های ورزشی قم بعد از زنجان به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: در رده بندی نهایی این رقابت ها تیم فلوربال هیأت زنجان با کسب هشت امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داد، تیم هیأت انجمن های ورزشی قم نایب قهرمان شد و مازندران (الف) روی سکوی سوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پایان رقابت های جام فجر قم نایب قهرمان فلوربال باشگاه های ایران شد

با پایان رقابت های جام فجر قم نایب قهرمان فلوربال باشگاه های ایران شد