مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 11:552018-02-14دانش

راه اندازی 2 پژوهشکده با همکاری وزارت نیرو و ارتباطات در دانشگاه امیرکبیر


رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه اندازی رشته های میان رشته ای در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: - با همکاری وزارت ارتباطات و وزارت نیرو نیز اقدام به راه اندازی 2 پژوهشکده کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر طالبیان امروز در نهمین کنفرانس بین المللی سیستم ها و فناوری های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی با بیان اینکه دانشکده مهندسی برق دارای 60 عضو هیات علمی که اکثریت آن ها استادتمام هستند، افزود: در سطح کارشناسی، 4 گرایش الکترونیک، کنترل، قدرت و مخابرات راه اندازی شده است، ولی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به ایجاد رشته های میان رشته ای کرده ایم.

وی در این باره توضیح داد: رشته انرژی در سطح کارشناسی ارشد با همکاری دانشکده مکانیک و مهندسی فیزیک و انرژی و رشته مکاترونیک با همکاری دانشکده های مکانیک و مهندسی پزشکی و کامپیوتر راه اندازی شده است.

طالبیان، از راه اندازی گرایش جدیدی در حوزه اویونیک خبر داد و گفت: این گرایش با همکاری دانشکده هوافضا راه اندازی شده است.

رییس دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به ایجاد 4 قطب علمی مخابرات، پردازش سیگنال، کنترل و رباتیک و قدرت با تصویب وزارت علوم، افزود: علاوه بر آن دو پژوهشکده در زمینه تحقیقات کاربردی راه اندازی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 پژوهشکده با همکاری وزارت نیرو و ارتباطات در دانشگاه امیرکبیر

راه اندازی 2 پژوهشکده با همکاری وزارت نیرو و ارتباطات در دانشگاه امیرکبیر