مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 11:452018-02-14سياسي

ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان های ویژه در مأموریت ها


بی شک ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان ویژه در انجام مأموریت های محوله است که می توان آن را به عنوان یک دستاورد اساسی برشمرد.

- رییس بازرسی کل ناجا گفت: بی شک ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان ویژه در انجام مأموریت های محوله است که می توان آن را به عنوان یک دستاورد اساسی برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محرم مجرد در جمع رؤسای بازرسی یگان های ویژه سراسر کشور اظهار داشت: بی شک ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان ویژه در انجام مأموریت های محوله است که می توان آن را به عنوان یک دستاورد اساسی در سطح این یگان دانست.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد امور روزمره، ایمان و مدیریت جهادی باید در رأس کار قرار گیرد و فرماندهان با برنامه ریزی و توانمندسازی نیروها، گام موثری را در ساخت شخصیت پلیسی در تراز جمهوری اسلامی بردارند.

رییس بازرسی ناجا اظهارداشت: یگان ویژه باید کار خود را براساس دو محور اسلام و مردم ادامه دهد، لذا همواره همچون سنوات گذشته با در نظر گرفتن ارزش ها و با متانت و معنویت ماموریت های مردم یاری و مبارزه با دشمنان اسلام را به سرانجام می رساند.

وی ادامه داد: یگان ویژه یک واحد منسجم، هماهنگ و متدین است که همواره خود را برای روزهای سخت و ضروری آماده می کند و تاکنون با تمهیدات لازم زیرساخت های خود را به خوبی تقویت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان های ویژه در مأموریت ها

ایمان و مدیریت جهادی، عامل موفقیت یگان های ویژه در مأموریت ها