مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 11:402018-02-14سياسي

توسعه انرژی الکتریکی از اولویت های دانشگاه امیرکبیر


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تعریف 5 اولویت برای این دانشگاه خبر داد و گفت: یکی از اولویت های این دانشگاه، انرژی الکتریکی است که لازم است تا با بررسی تجارب جهانی اقدام به بازنگری در این حوزه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد معتمدی امروز در نهمین کنفرانس بین المللی سیستم ها و فناوری های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی افزود: موضوع این کنفرانس، موضوع مهمی است و برخلاف بسیاری از نشست ها که دارای یک موضوع عمومی است، موضوع این نشست در خصوص یکی از موضوعات مهم تخصصی تعریف شده است.

وی دانشکده مهندسی برق و گروه قدرت دانشگاه صنعتی امیرکبیر را یکی از قدیمی ترین و جزء بهترین های دانشگاه امیرکبیر توصیف و اظهار کرد: قدمت این دانشگاه، 60 سال است و قدمت این دانشکده به همین میزان است.

معتمدی با بیان اینکه در آغاز به کار دانشکده مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر دو گرایش قدرت و الکترونیک وجود داشت، از این رو این گرایش جزء قدیمی ترین گرایش های دانشگاه نیز به شمار می رود.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به فعالیت های علمی در این دانشکده، ادامه داد: از 17 مقاله برتر دنیا در حوزه برق و الکترونیک تعداد قابل توجهی مربوط به محققان دانشکده برق این دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه انرژی الکتریکی از اولویت های دانشگاه امیرکبیر

توسعه انرژی الکتریکی از اولویت های دانشگاه امیرکبیر