مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 09:002018-02-14دانش

140 دانشجوی نابینا و کم بینا در قم مشغول تحصیل هستند


سرپرست امور دانشجویی پردیس خواهران گفت: 140 دانشجوی نابینا و کم بینا شامل 17 نابینا و 123 کم بینا در قم مشغول به تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مریم بردبار در آیین افتتاحیه کتابخانه سپید ویژه روشندلان و همچنین افتتاح مرکز بزرگ منطقه ای علوم شاخه در کتابخانه مرکزی دانشگاه قم در خصوص این کتاب خانه توضیح داد: با توجه به پذیرش دانشجو نابینا و کم بینا در دانشگاهها باید ظرفیت لازم جهت مطالعه و تحقیق و پژوهش این افراد فراهم گردد.

بردبار افزود: از این رو کتابخانه سپید با هدف برخورداری از حقوق مساوی در استفاده از امکانات و دسترسی و استفاده روشندلان از منابع اطلاعاتی و ارتقای سطح دانش و توانایی فعالیت در حوزه های مختلف اجتماعی در دانشگاه قم راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: دانشگاههای کشور در حد توان خود امکاناتی را برای نابینایان به وجود آورده اند در این راستا مرکز امور نابینایان در آبان ماه سال 64 تاسیس شد و فعالیت مستمر خود را از سال 66 تاکنون با حمایت مادی و معنوی دانشگاهها ادامه داد.

سرپرست امور دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه قم عنوان کرد: این مرکز به عنوان نخستین مرکز دانشگاهی کشور ویژه نابینایان که دانشگاه اصفهان افتخار پایه گذاری آن را دارد امروز متنوع ترین امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی با تاکید بر کاربرد اطلاعات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 دانشجوی نابینا و کم بینا در قم مشغول تحصیل هستند

140 دانشجوی نابینا و کم بینا در قم مشغول تحصیل هستند