مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 22:362018-02-13سياسي

وضع صهیونیست ها امروز بدتر از گذشته شده است/ روند تحولات در سوریه معکوس شد


معاون سابق سفیر ایران در دمشق گفت: وضع صهیونیست ها امروز بدتر از گذشته و روند تحولات در سوریه معکوس شده است؛ کمیته های مردمی امروز در سوریه میدان دار تحولات این کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری فارس" استان سمنان، عباس گلرو عصر امروز آیین رونمایی از موسیقی و نماهنگ حماسی سفیر آرامش کاری از گروه فرهنگی و هنری آفتاب به مناسبت سالگرد شهادت سردار شاطری در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم در آیات مختلفی ایمان، جهاد و مهاجرت را در کنار یکدیگر به کار برده و عقیده بر این است کسی که مؤمن واقعی به خداوند منان باشد، مهاجرت و جهاد می کند.

وی تصریح کرد: از این باب باید درباره زندگی و جهاد سردار حاج حسن شاطری نکاتی را ذکر کرد.

معاون سابق سفیر ایران در دمشق با تقسیم بندی سخنان خود به دو بخش تبیینی و تحلیلی اظهار داشت: در حوزه تبیینی، زندگی سردار شهید حاج حسن شاطری به چهار دوره اساسی تقسیم بندی می شود که هر کدام از این دوره ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

گلرو، جنگ تحمیلی را بخش نخست زندگی سردار شهید حاج حسن شاطری بیان کرد و گفت: سردار شاطری در دوران جنگ تحمیلی از دیار خود به سمت غرب کشور رفت و در هشت سال جنگ تحمیلی نقش بارزی ایفا کرد و در حساس ترین زمینه های تخصصی یعنی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع صهیونیست ها امروز بدتر از گذشته شده است/ روند تحولات در سوریه معکوس شد

وضع صهیونیست ها امروز بدتر از گذشته شده است/ روند تحولات در سوریه معکوس شد