مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 18:162018-02-13فرهنگي

جمعه 27 بهمن ماه سومین نمایشگاه عکس نیکی کریمی با عنوان گلمردگی افتتاح می شود


سومین نمایشگاه عکس های نیکی کریمی کارگردان، بازیگر و تهیه کننده سینمای ایران روز جمعه 27 بهمن ماه در گالری اعتماد باغ نگارستان افتتاح می شود.

- سومین نمایشگاه عکس نیکی کریمی با عنوان گلمردگی افتتاح می شود سومین نمایشگاه عکس های نیکی کریمی کارگردان، بازیگر و تهیه کننده سینمای ایران روز جمعه 27 بهمن ماه در گالری اعتماد باغ نگارستان افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سومین نمایشگاه عکس های نیکی کریمی کارگردان بازیگر و تهیه کننده سینمای ایران از روز جمعه 27 بهمن ماه در گالری اعتماد باغ نگارستان افتتاح می شود.

این نمایشگاه از روز جمعه 27 بهمن در گالری اعتماد واقع در میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، باغ نگارستان آغاز و ‎تا 15 اسفند ماه از ساعت 11 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.

البته گالری دوشنبه ها تعطیل است.

نیکی کریمی که پیش از این دو نمایشگاه عکس از عکس های خود، یکی در گالری گلستان در ایران و دیگری در گالری کورت یارد امارات به نمایش گذاشته تا امروز سبک های مختلف عکاسی را تجربه کرده اما عکاسی از طبیعت در آثار او چشم گیرتر است.

‎اولین نمایشگاه عکس های نیکی کریمی، با عنوان افق ها در سال 88 در گالری گلستان برگزار شد که مجموعه عکس ها از سفری بوده که از کاشان و اصفهان شروع شد و تا لرستان و بعد هم از آن به طرف بندرانزلی و رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه 27 بهمن ماه سومین نمایشگاه عکس نیکی کریمی با عنوان گلمردگی افتتاح می شود

جمعه 27 بهمن ماه سومین نمایشگاه عکس نیکی کریمی با عنوان گلمردگی افتتاح می شود