مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 17:502018-02-13اقتصادي

تجهیزات مدرن برای اکتشافات معدنی وارد کنید


رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن از دولت خواست با واردات تجهیزات مدرن مورد نیاز در حوزه اکتشاف، به کاهش هزینه های این حوزه کمک کند و گفت: - معدن در کشور موضوعی کلان و بالادستی است که صنعت به آن نیاز دارد و رکن اساسی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد اکبریان در نخستین کنگره ملی مهندسی معدن ایران با بیان اینکه صنعت و معدن در امتداد یکدیگر هستند، اظهار کرد: بزرگترین مشکل موجود در کشور که به عنوان اشتباه تکرارپذیر ادامه دارد، این است که صنایع را باید در کنار معادن و مواد اولیه مورد نیاز آن صنعت احداث کرد تا از نظر تأمین مواد اولیه با مشکل و دوری راه مواجه نباشند و قیمت تمام شده تولیدات و فرآوری ها کمتر و مقرون به صرفه باشد.

وی بر لزوم اکتشاف و شناسایی معادن مورد نیاز احداث صنایعی چون ذوب آهن، فولاد و کانی های غیرفلزی تأکید کرد و افزود: با اجرای درست و احداث کارخانجات و صنایع بزرگ بعد از جانمایی مناسب می توان شاهد رشد و توسعه صنایع بود.

اکبریان دانشگاه ها را به عنوان محلی برای آموختن مباحث مربوط به کارآفرینی و کارفرمایی معدن معرفی کرد و یادآور شد: مدیریت ریسک و بحران نیز از جمله تخصص هایی است که در بخش معدن دانشگاه ها باید آموزش داده شود و فارغ التحصیلان رشته معدن باید بدانند بی نهایت فرصت شغلی برای آنان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات مدرن برای اکتشافات معدنی وارد کنید

تجهیزات مدرن برای اکتشافات معدنی وارد کنید