مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 17:462018-02-13سياسي

برگزاری همایش ملی «قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران» فردا در تبریز


همایش ملی «قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران» فردا با حضور معاون امور حقوقی رییس جمهور و جمعی از اساتید، محققان و فعالان این عرصه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

- برگزاری همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران فردا در تبریز همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران فردا با حضور معاون امور حقوقی رییس جمهور و جمعی از اساتید، محققان و فعالان این عرصه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز، همایش ملی قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران فردا با حضور معاون امور حقوقی رییس جمهور و جمعی از اساتید، محققان و فعالان این عرصه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

ایجاد بسترهای لازم در گسترش و پیشبرد علمی حقوق اساسی در کشور با هدف تلاش در ایجاد ارتباط بین اندیشه ها و اندیشمندان دانشگاه و ارگان های ذی ربط و بهبود روش های اقدام نهادهای عمومی مبتنی بر آموزه های حقوق عمومی به طور عام، حقوق اساسی به طور خاص، استفاده از آخرین دستاوردها و یافته های علمی در افزایش توان کشور به منظور اطمینان از دستیابی به اهداف دانش حقوق اساسی از جمله اهداف این همایش اعلام شده است.

مشروطه ایرانی و نظریه دولت، مبانی اجتماعی و سیاسی قانون اساسی مشروطیت، اقتصاد سیاسی و حقوق عمومی اقتصادی مشروطه، تحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی «قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران» فردا در تبریز

برگزاری همایش ملی «قانون اساسی و دولت مشروطه در ایران» فردا در تبریز