مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 17:462018-02-13دانش

طهرانچی: گرفتاری در شبهات اجتماعی موجب ناوبدی می شود


رییس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: امروز همه در معرض شبهات اجتماعی هستیم که می تواند منجر به هلاکت اجتماعی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس"، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد استان تهران در کنگره شهدای مدافع حرم استان تهران درباره مقام شهدا اظهار داشت: در عظمت مقام این عزیزان همین بس که خداوند صراحتاً در قرآن مجید می فرماید ای مردم کسانی که در راه خدا کشته می شوند را مرده نپندارید، بلکه آنان زنده اند و در نزد خدای خود روزی می گیرند.

وی ادامه داد: خداوند در بخش دیگری می فرماید کسانی که کافر شده اند نمی توانند هر کاری که دلشان خواست انجام دهند که نابودی داعش مصداق بارز این موضوع است، تنها 16 درصد سوریه در دست مدافعان حرم بود، حال می بینیم که اثر محسوسی از داعش در سوریه و عراق دیده نمی شود.

رییس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: طبق آیه شریفه قرآن برخی منافقان دوست دارند به کارهایی که توانایی انجام آن را ندارند، ستایش شوند.

اگر جامعه رزمندگان را می پسندند، دوست دارند رزمنده خطاب شوند اما دل و جرأت آن را ندارند که امثال این افراد در جامعه به راحتی دیده می شوند.

وی اظهار داشت: امام علی(ع) فرمود دو چیز موجب هلاکت در جامعه می شود، شبهاتی که دشمنان در جامعه می پراکند و دشمنی هایی که آن را پنهان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طهرانچی: گرفتاری در شبهات اجتماعی موجب ناوبدی می شود

طهرانچی: گرفتاری در شبهات اجتماعی موجب ناوبدی می شود