مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 17:212018-02-13حوادث

نقص فنی سرعت سنج هواپیمای آنتونوف روسیه عامل اصلی سقوط بوده است


کمیته تحقیقات هوانوردی روسیه اعلام کرد که نقص فنی سرعت سنج هواپیمای An-124 به دلیل یخ زدگی دلیل اصلی سقوط این هواپیمای آنتونوف در حومه مسکو بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، کمیته هوانوردی مسئول تحقیقات در خصوص سانحه سقوط هواپیمای مسافربری An-148 امروز سه شنبه اعلام کرد که بررسی اطلاعات جعبه های سیاه این هواپیما نشان داد که علت سقوط، نقص فنی سامانه نشانگر سرعت هواپیما بوده که به دلیل یخبندان شدید اتفاق افتاده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، این کمیته همچنین گفته است که شرایط ویژه این هواپیما حدود دو دقیقه و سی ثانیه پس از بلند شدن آن از باند فرودگاه در ارتفاع حدود هزار و 300 متری و با سرعت حدود 470 کیلومتر بر ساعت آغاز شده است و اطلاعات اشتباه درباره سرعت پرواز به دلیل یخ زدگی سامانه نشانگر سرعت احتمالا منجر به این سانحه شده است.

یک فروند هواپیمای مسافربری آنتونوف An-148 خطوط هوایی ساراتوف روسیه که حامل 65 مسافر و 6 نفر از اعضای کادر پرواز بود، بعد از بلند شدن از باند فرودگاه و پروازی کوتاه در خارج از مسکو، سقوط کرد که هر 71 نفر سرنشین آن در این حادثه کشته شدند.

انتهای پیام/.

عضویت در کانال تلگرامی بین الملل و سیاست خارجی فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی سرعت سنج هواپیمای آنتونوف روسیه عامل اصلی سقوط بوده است

نقص فنی سرعت سنج هواپیمای آنتونوف روسیه عامل اصلی سقوط بوده است