مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 16:562018-02-13بين الملل

سفیر اسراییل: مایلیم با مسکو در زمینه مبارزات ضدتروریستی همکاری کنیم


سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از تمایل این رژیم برای همکاری در زمینه مبارزات ضدتروریستی با روسیه در آستانه بازی های جام جهانی 2018 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، گری کورن سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو گفته است، این رژیم تمایل دارد تا با روسیه در زمینه مبارزات ضدتروریستی و به طور خاص در آستانه بازی های جام جهانی روسیه همکاری داشته باشد.

بنا بر این گزارش، کورن در گفت وگو با خبرگزاری اینترفکس گفت که اسراییل از همکاری با روسیه و مصر در مبارزات ضدتروریستی در صحرای سینا نیز حمایت می کند.

در تاریخ 31 اکتبر سال 2015 میلادی، یک هواپیمای ایرباس هوایپیمایی روسیه در مسیر شرم الشیخ به سن پترزبورگ بر اثر انفجار در داخل هواپیما سقوط کرده و در این حادثه 224 نفر از سرنشینان این هواپیما کشته شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

به دنبال این حادثه، روسیه تمامی پروازهای خود به مصر را به حالت تعلیق درآورده بود تا اینکه در تاریخ 4 ژانویه ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه فرمان ازسرگیری عادی پروازها میان روسیه و مصر را امضا کرد.

  سفیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش به موضوع فهرست کرملین و تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه پرداخت اما صرفا گفت: اسراییل فهرست کرملین را که در آمریکا منتشر شده به دقت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر اسراییل: مایلیم با مسکو در زمینه مبارزات ضدتروریستی همکاری کنیم

سفیر اسراییل: مایلیم با مسکو در زمینه مبارزات ضدتروریستی همکاری کنیم