مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 16:212018-02-13سياسي

فارس گزارش می دهد فرزندان شهدای مدافع حرم گواه حقانیت پدر شدند


فرزندان شهدای مدافع حرم شوهانی، مصطفوی، صانعی، زارع الوانی و سردار همدانی در آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم چشم ها را خیره ساخته و مرکز ثقل برنامه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، امیرعلی فرزند چهارساله شهید شوهانی و طه فرزند شهید مجید صانعی در حالی در مجلس گرامیداشت پدران خود کودکانه به این سو و آن سو می رفتند که اشک در چشمان حضار از معصومیت آنها حلقه زده بود.

هنگامی که مجری برنامه این کودکان را با چشمان گرد و کنجکاو خود به بالای سن آورد تا همراه گروه سرود عکس پدر در دست حماسه شهدا را سراینده باشند، سرتاسر سالن یکپارچه احساس و بغض شد به ویژه آن که هفت ماهه شهید شوهانی تا پایان مجلس در آغوش مادر آرام گرفته بود.

وقتی برای گرفتن عکس به چهره آنها نگاه کردم لبخندی زدند؛ گویی به پشت سر من لبخند می زدند و می گفتند اگر امروز آرامشی هست پدران ما آن را برای تو امثال تو رقم زده اند .

آن گاه که امیرعلی را به بازی تلفن همراه خواندم یک لحظه با خود گفتم، خدایا! یعنی پدرش چگونه از او دل کنده است؟ یعنی با کدامین قلب مطمئن و ایمان عظیم می توان چنین دست از همه چیز شست؟ در این میانه ما کجای کار هستیم که عمری از اباعبدالله (ع) گفتیم و توگویی اکنون علی اصغر و علی اکبر او را حاضر و ناظر پیش روی خود می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد فرزندان شهدای مدافع حرم گواه حقانیت پدر شدند

فارس گزارش می دهد فرزندان شهدای مدافع حرم گواه حقانیت پدر شدند