مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 15:402018-02-13سياسي

کنفرانس بین المللی "سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی"


سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی برای نهمین دوره به منظور افزایش سطح دانش فنی و علمی از فردا به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

- کنفرانس بین المللی "سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی" سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی برای نهمین دوره به منظور افزایش سطح دانش فنی و علمی از فردا به مدت دو روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنفرانس بین المللی سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی (PEDSTC) طی هشت دوره در دانشگاه های برتر کشور به منظور افزایش سطح دانش علمی و فنی در زمینه سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی برگزار شده است.

این کنفرانس با مشارکت انجمن علمی الکترونیک قدرت ایران و انجمن بین المللی برق و الکترونیک(IEEE) ایران برگزار می شود.

نمایه شدن تمام مقالات پذیرفته شده در وبگاه IEEEXplore ، ارزیابی مقالات توسط کادر داوری متخصص شامل اعضای هیئت علمی دانشگاه های تراز اول داخلی و خارجی ، تمرکز با رویکرد صنعتی و کاربردی بر مفاهیم الکترونیک قدرت، ماشین ها و محرکه های الکتریکی ، تمرکز بر سایر زمینه های وابسته، همچون ریزشبکه ها و شبکه های هوشمند و کیفیت توان ، برگزاری کارگاه ها، سخنرانی های صنعتی، نمایشگاه جانبی، میزگرد، متخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی "سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی"

کنفرانس بین المللی "سیستم های الکترونیک قدرت و محرکه های الکتریکی"