مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 15:062018-02-13حوادث

صدور بیش از 39 هزار دفترچه امدادی در مناطق زلزله زده


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امداد رسانی و توزیع اقلام امدادی در مناطق زلزله زده استان بر اساس توزیع دفترچه امدادی همچنان ادامه دارد، - گفت: 39 هزار و 318 دفترچه امدادی در این مناطق صادر شده است.

محمد رضا امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گزارشی از کمک های جمعیت هلال احمر به زلزله زدگان غرب کشور را ارائه داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به حضور این جمعیت در لحظات نخست زلزله 7.

3 ریشتری 21 آبان ماه، اظهار داشت: بعد از این حادثه مهیب EOC استان فعال سازی و بلافاصله آماده باش و حالت اضطراری به تمامی تیم های عملیاتی استان اعلام شد.

اعزام نزدیک رین تیم های عملیاتی برای ارزیابی اولیه به نقاط آسیب دیده، آغاز عملیات جستجو و نجات، اعلام حالت اضطرار به استان های معین کرمانشاه، فعال سازی مرکز کنترل و هاهنگی عملیات(EOC) سازمان با حضور رییس و معاونان، برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان های مرکزی و غربی و معین استان کرمانشاه، آغاز عملیات اسکان اضطراری در شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین از ساعت 00:30، هماهنگی اعزام تیم های عملیاتی از استان های معین و پشتیبان، اعزام تیم های عملیاتی و اقلام امدادی از 25 استان کشور به منطقه مطابق برنامه زمان بندی، ارتباط مستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 39 هزار دفترچه امدادی در مناطق زلزله زده

صدور بیش از 39 هزار دفترچه امدادی در مناطق زلزله زده