مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 14:562018-02-13سياسي

یادداشت میهمان؛ پایان بازیگری و شروع کارگردانی ایران در تحولات سیاسی منطقه


راه علاج مشکلات موجود در منطقه غرب آسیا این است که مسئولین تصمیم گیر توجه به این نکته داشته باشند که بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت هایی که نظام در تشکیل جبهه جهانی محور مقاومت اسلامی داشته، - زمان آن رسیده است تا در آینده منطقه، ایران چیزی فراتر از یک بازیگر منطقه ای نقش آفرینی کند.

گروه بین الملل خبرگزاری فارس" - مصطفی قارداشلو*: داعش واژه ای که ناگهان در میان مباحث تحلیلگران و مردان دیپلماسی کشورمان و جهان به سرعت و به شکل غیر قابل تصوری بر سر زبان ها افتاد.

خلافت دولت اسلامی عراق و شام، گروهی تکفیری سلفی که به سرکردگی ابوبکر البغدادی توانست با کمک حامیان خود و رسانه های خبری، نوشتاری و تصویری شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای جهان و بهره گیری حرفه ای از این رسانه ها اسلام واقعی را به اسارت گرفته و با جعل آن به بهانه حکومت اسلامی، تصویری جدید و وارونه از اسلام و جهاد را در مقابل دید جهانیان به تصویر بکشد.

گروهکی که با دلارهای نفتی عربستان سعودی و سلاح های آمریکایی ، اروپایی و پزشکان اسراییلی در زیر پرچم لا اله الا الله مدعی اسلام و جهاد اسلامی بود توانست با بهره گیری و کمک رسانه های جهان تصویر و تعریفی غیر واقعی از مقاومت اسلامی و جهاد را به تمام مردم جهان مخابره و معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت میهمان؛ پایان بازیگری و شروع کارگردانی ایران در تحولات سیاسی منطقه

یادداشت میهمان؛ پایان بازیگری و شروع کارگردانی ایران در تحولات سیاسی منطقه