مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 13:202018-02-13اقتصادي

روز به روز بر مشکلات زندگی در اهواز در شرایط گرد و غبار افزوده می شود


عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه دولت عزم و برنامه ای جدی برای حل مشکل گرد و خاک نداشته است، گفت: برای حل مساله گرد و خاک خوزستان به یک تدبیر و فکر ملی نیاز است.

- اسکندر لطفعلی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تأثیر گرد و خاک بر فضای شهر اهواز و زندگی شهروندان اظهار کرد: نفس کشیدن در اهواز سخت و کند است و در این شرایط روز به روز بر مشکلات زندگی افزوده می شود.

وی بیان کرد: تأثیر گرد و خاک بر شهر اهواز تا حدی است که باعث کاهش سطح تعاملات و عرضه و تقاضا و تاثیر بر سطح زندگی شهروندان شده است.

با توجه به اینکه در آستانه عید هستیم اقتصاد نیز خوابیده و باعث بروز مشکلات اقتصادی برای مردم شده است و وضعیت درآمد مردم نیز به مشکل برخورده است.

لطفعلی زاده گفت: مغازه داران اهوازی هم در فروش اجناس خود مشکل دارند و سرمایه گذاری و تولید نیز به تبع این وضعیت به مشکل بر می خورد زیرا سرمایه گذاران به دنبال سود بیشتر هستند و در این اوضاع در چرخه کار خود به مشکل برمی خورند.

وی تصریح کرد: برای حل مساله گرد و خاک خوزستان به یک تدبیر و فکر ملی نیاز است و به نظر می رسد که دولت عزم جدی برای این موضوع ندارد و تلاش جدی برای حل مشکل گرد و خاک خوزستان انجام نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز به روز بر مشکلات زندگی در اهواز در شرایط گرد و غبار افزوده می شود

روز به روز بر مشکلات زندگی در اهواز در شرایط گرد و غبار افزوده می شود