مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 12:552018-02-13سياسي

تجاری سازی مالکیت فکری زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور است


سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری وزارت دادگستری گفت: جمهوری اسلامی ایران در بحث مالکیت فکری باید به سمت مردمی سازی و تجاری سازی برود تا کشور به توسعه اقتصادی دست یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرهادی قره سیدرومیانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با کانون وکلای دادگستری مرکز که با حضور امیر حسین آبادی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز در محل وزارت دادگستری برگزار شد، گفت: ریاست شورای سیاستگزاری مالکیت فکری با وزارت دادگستری است و در این شورا به دنبال این هستیم تا همچون برخی از کشورها که در این حوزه به مردمی سازی و تجاری سازی دست یافته است، ما هم بتوانیم مردمی سازی و فرهنگ سازی کنیم تا تجار به سمت اقتصاد و سرمایه گذاری بروند و نتیجه آن، توسعه اقتصادی کشور باشد.

سرپرست معاونت مالکیت فکری وزارت دادگستری با بیان اینکه این قدم اول در اعتلای مالکیت فکری را با کانون وکلای مرکز برداشته ایم، ابراز امیدواری کرد روند همکاری با دیگر نهادها و سازمانها در حوزه اعتلای مالکیت فکری ادامه داشته باشد.

قره سیدرومیانی گفت: کانون وکلا با توجه به وجود اساتید مبرز و دانشمند، ظرفیت بزرگی در کشور ماست که هم در حوزه داخلی و هم بین المللی باید به نحو شایسته از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی مالکیت فکری زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور است

تجاری سازی مالکیت فکری زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور است