مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 12:352018-02-13سياسي

فرودگاه سقز مهم ترین زیرساخت شکل گیری مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان است


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه فرودگاه سقز یکی از مهم ترین زیرساخت ها برای تشکیل مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان است و ما به جد پیگیر این قضیه هستیم.

- محسن بیگلری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل کمیسیون اقتصادی با حضور مرتضی بانک - دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی - و مجموع نمایندگان استان کردستان و سایر استان هایی که مناطق آزاد تجاری دارند، در ادامه اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری- صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی را به صحن علنی مجلس بکشانیم.

وی افزود: در راستای بررسی طرح لایحه ایجاد مناطق آزاد بانه و مریوان مقرر شده که کمیته ای متشکل از استاندار کردستان، نمایندگان مجلس، رییس کمیسیون اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تشکیل شود.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، هدف از تشکیل این کمیته را بررسی تشکیل منطقه آزاد مریوان و بانه به صورت دو مدیریت مجزا و دو واحد مستقل از هم دانست و گفت: ما به دنبال این هستیم که هر کدام از شهرستان های بانه و مریوان بازار مجزا و مختص به خود را داشته باشند و این یک اتفاق مبارک و مهم برای استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه سقز مهم ترین زیرساخت شکل گیری مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان است

فرودگاه سقز مهم ترین زیرساخت شکل گیری مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان است