مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 12:062018-02-13سياسي

حجت الاسلام جهانیان؛ دستور کار 2030 نقشه راه جهانی سازی و حاکمیت سرمایه سالاری است


دستور کار 2030 کشتی نوح نجات بخش نسل بشر از انقراض و پایان تاریخ نیست، بلکه، تداوم پروژه غربی سازی و نقشه راه جهانی سازی و حاکمیت سرمایه سالاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، حجت الاسلام ناصر جهانیان عضو هیات علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در جدیدترین تحقیق خود به سند 2030 پرداخته و نقدی بر دستور کار این سند نوشته است.

متن زیر یادداشتی از حجت الاسلام جهانیان در این مورد است.

دستور کار 2030 برای توسعه پایدار نقشه راه تحقّق این نوع از توسعه را در سطح جهان مشخص کرده و بر استفاده بهینه از آن برای تبدیل جهان به مکانی بهتر، تا سال 2030 تأکید می کند.

این منشور قرن بیست ویکم برای مردم و کره زمین آشکارا تبلیغ می کندکه ما می توانیم اولین نسلی باشیم که فقر را پایان داده است، همان طور که که شاید آخرین نسلی باشیم که شانس نجات دادن زمین را دارد.

ادعای ما این است که دستور کار 2030 کشتی نوح نجات بخش نسل بشر از انقراض و پایان تاریخ نیست، بلکه، تداوم پروژه غربی سازی و نقشه راه جهانی سازی و حاکمیت سرمایه سالاری به دست تمامی کشورهای عضو سازمان ملل می باشد.

اثبات خواهد شد که قبله سازی کشورهای توسعه یافته بطور عام و الگوسازی این کشورها در زمینه تولید و مصرف به طور خاص هدف واقعی این دستور کار است، هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام جهانیان؛ دستور کار 2030 نقشه راه جهانی سازی و حاکمیت سرمایه سالاری است

حجت الاسلام جهانیان؛ دستور کار 2030 نقشه راه جهانی سازی و حاکمیت سرمایه سالاری است