مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 11:262018-02-13اقتصادي

صادرات کشمش از قزوین/ برخورد با افزایش خودسرانه قیمت میوه شب عید


رییس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین گفت: یکی از نقاط قوت استان، تولید سالانه بالغ بر 50 هزار تن کشمش در منطقه تاکستان است که امسال یک کارخانه فرآوری کشمش در شبکه تعاونی روستایی خریداری شده و برای بحث صادرات در حال تجهیز است.

- محمود محمودی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کشمش استان قزوین اظهار داشت: یکی از نقاط قوت استان، تولید سالانه بالغ بر 50 هزار تن کشمش در منطقه تاکستان است که امسال یک کارخانه فرآوری کشمش در شبکه تعاونی روستایی خریداری شده و برای بحث صادرات در حال تجهیز است.

وی به گیلاس الموت اشاره کرد و افزود: گیلاس این منطقه می تواند به عنوان یک برند در سطح کشور و جهانی مطرح شود که در این زمینه تعاونی تولیدی در منطقه الموت فعال شده و سوله ای در اختیار کشاورزان قرار گرفته است تا بتوانند مراحل بسته بندی را در آن انجام دهند.

رییس سازمان تعاونی روستایی استان قزوین ادامه داد: امیدواریم با طی مراحل بتوانیم برای سال 97 بحث صادرات گیلاس را از استان داشته باشیم.

محمودی تصریح کرد: یکی از بحث های اصلی در سازمان تعاونی روستایی استان قزوین، ایجاد ارزش افزوده در بخش کشاورزی است؛ صنایع تبدیلی می تواند به عنوان یک صنعت میانه، مواد خامی که وجود دارد، ارزش افزوده ایجاد کرده و برای صادرات آماده کند و یا در بازارهای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کشمش از قزوین/ برخورد با افزایش خودسرانه قیمت میوه شب عید

صادرات کشمش از قزوین/ برخورد با افزایش خودسرانه قیمت میوه شب عید