مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 10:562018-02-13اقتصادي

ذخیره سازی یک هزار و 110 تن میوه برای نوروز 97/ افزایش قیمت مرغ گرم ممنوع است


معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تاکنون یک هزار و 110 تن میوه شامل سیب و پرتقال(492 تن سیب و 618 تن پرتقال) در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و مردم در نوروز 97 نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح امروز با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر اعضای ستاد در دفتر معاونت امور اقتصادی استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مرغ منجمد ذخیره، به منظور کنترل روند افزایش مرغ گرم از امروز در بازار توزیع می شود و هرگونه افزایش قیمت مرغ گرم ممنوع است.

وی با اشاره به میوه شب عید افزود: در این زمینه تاکنون یک هزار و 110 تن میوه شامل سیب و پرتقال(492 تن سیب و 618 تن پرتقال) در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است و مردم در نوروز 97 نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اضافه کرد: به منظور تقاضای بالای مردم استان در خصوص تهیه گوشت قرمز و سفید، ستاد تنظیم بازار تدابیر لازم را در این زمینه اندیشیده و مشکل خاصی هم وجود ندارد.

حبیبی تصریح کرد: به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت مرغ، در ایام پایانی سال 96، قیمت هر کیلو گوشت مرغ منجمد در بازار قزوین 62 هزار ریال به فروش می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی یک هزار و 110 تن میوه برای نوروز 97/ افزایش قیمت مرغ گرم ممنوع است

ذخیره سازی یک هزار و 110 تن میوه برای نوروز 97/ افزایش قیمت مرغ گرم ممنوع است