مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1396 ساعت 10:502018-02-13بين الملل

«جنگ پرتقال» در ایتالیا با 500 تن میوه گندیده برگزار شد (عکس)


ایتالیایی ها در شهر ایوریا در شمال این کشور روز گذشته (11 فوریه) به رسم هر سال جشنواره سه روزه «جنگ پرتقال» را برگزار کردند.

- جنگ پرتقال در ایتالیا با 500 تن میوه گندیده برگزار شد (عکس) " ایتالیایی ها در شهر ایوریا در شمال این کشور روز گذشته (11 فوریه) به رسم هر سال جشنواره سه روزه جنگ پرتقال را برگزار کردند.

این جشنواره به افسانه ای مربوط به شورش های قرن 12 برمی گیرد که در پی ملاقات بارونی با یک دختر دهقان در شب ازدواج او رخ می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، ایتالیایی ها در شهر ایوریا در شمال این کشور روز گذشته (11 فوریه) به رسم هر سال جشنواره سه روزه جنگ پرتقال را برگزار کردند.

مردم شهر 25 هزار نفری ایوریا روز گذشته این جشنواره را طبق سنت قدیمی خود آغاز کردند به طوریکه ویولتا، ملکه جشن با عبور از میان جمعیت شروع جنگ را اعلام می کند.

این جشنواره هر ساله هزاران گردشگر را به این شهر می کشاند.

شیوه برگزاری این رویداد اینگونه است که دو گروه در این جنگ حضور دارند: یک گروه پرتاب کننده پرتقال های گندیده سوار بر ارابه هستند و گروه دیگر پیاده هستند.

بر اساس پیشینه این جشنواره، پرتاب کنندگان پرتقال سوار بر ارابه در واقع محافظان مسلح نجیب زادگان و مردم پیاده، نماد افراد شورشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنگ پرتقال» در ایتالیا با 500 تن میوه گندیده برگزار شد (عکس)

«جنگ پرتقال» در ایتالیا با 500 تن میوه گندیده برگزار شد (عکس)