مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 22:112018-02-12بين الملل

فرانسه: به امنیت اسراییل توجه داریم


وزارت خارجه فرانسه در واکنش به تحولات اخیر در منطقه از توجه به حفظ امنیت رژیم اسراییل و تلاش برای رایزنی جهت حل بحران سوریه خبر داد.

- "، فرانسه روز دوشنبه همراستا با دیگر شرکای غربی، حمایت خود را از رژیم اسراییل بابت حمله هوایی به اهدافی در سوریه و سقوط یک فروند جنگنده اف-16 نیروی هوایی اسراییل نشان داد.

به نوشته وبگاه وزارت خارجه فرانسه سخنگوی وزارت خارجه این کشور در نشست خبری هفتگی در پاسخ به سئوالی در زمینه این که آیا پاریس از بروز ناآرامی در غرب آسیا یا حتی مواجهه احتمالی بین ایران و اسراییل بیمناک است، گفت: فرانسه به امنیت اسراییل توجه دارد و با نگرانی شاهد تحولات اخیر در وضعیت نظامی سوریه است.

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه افزود: پاریس در پی برقراری ارتباط با همه شرکای خود و کشورهای منطقه برای آغاز مذاکرات سیاسی واقعی سریع تر برای کاهش تنش ها، تسهیل دسترسی به کمک های بشردوستانه و در نهایت یافتن راهی جهت حل بحران سوریه در چارچوب قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس نیز امروز گفت که لندن نگران رفتارهای ایران در سوریه است.

وزیر خارجه انگلیس جانسون افزود: ما نگران رفتارهای ایران که تلاش ها برای ایجاد صلح واقعی در سوریه اخلال ایجاد می‎کند، هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: به امنیت اسراییل توجه داریم

فرانسه: به امنیت اسراییل توجه داریم