مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 18:352018-02-12سياسي

پاسداران کمیته های انقلاب اولین حافظان انقلاب بودند


پاسداران کمیته های انقلاب اسلامی از اولین افرادی بودند که به محض پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت و حراست از آن را به عهده گرفتند.

- فرمانده نیروی انتظامی گفت: پاسداران کمیته های انقلاب اسلامی از اولین افرادی بودند که به محض پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت و حراست از آن را به عهده گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در مراسم پاسداشت سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی که در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار شدبا تبریک دهه مبارک فجر و ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: 40 سال از نظام مقدس اسلامی ما می گذرد و خدا را شاکریم که در دورانی زندگی می کنیم که مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: یاد و خاطره آیت الله مهدوی کنی که یار و مورد عنایت امام بودند را گرامی می داریم که در تمام عرصه های انقلاب چه قبل از پیروزی و بعد از آن حضور داشتند و پس از انقلاب مسئولیت کمیته های انقلاب اسلامی به عهده ایشان گذاشته شد.

این جمع و این دانشگاه یاد ایشان را زنده می کند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان و بزرگواران که همیشه و در هر لحظه ای از انقلاب و ارزش های آن حمایت کردند را ادامه بدهیم و شرمنده شهدا نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداران کمیته های انقلاب اولین حافظان انقلاب بودند

پاسداران کمیته های انقلاب اولین حافظان انقلاب بودند