مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 16:552018-02-12اقتصادي

افزایش چشمگیر سرمایه بانک شهر در سال های اخیر


معاون مالی و اقتصادی بانک شهر گفت:  با نگاهی به ساختار سرمایه این بانک و تغییرات آن از سال 1388تاکنون و طی 4 مرحله افزایش سرمایه، تعداد سهام از یک هزار و 500 میلیون سهم به  15هزار و 573 میلیون سهم معادل 10.

- 4 برابر ( به ارزش 15573 میلیارد ریال) افزایش یافته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، محمدتقی صمدی معاون مالی و اقتصادی بانک شهر"، با بیان این مطلب گفت: موتور محرکه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، نحوه و چگونگی دسترسی به منابع نقدی و مدیریت نقدینگی است و این تغییرات تماماً در چارچوب منافع سهامداران (سهم از بازار) و افزایش توان مالی و مدیریتی برای حداکثرسازی سودآوری بانک و ارائه خدمات به مشتریان و عموم جامعه بوده است.

صمدی افزود: طبیعی است افزایش سرمایه بدون دریافت وجه (از محل مطالبات و تجدید ارزیابی دارایی ها) با لزوم رعایت منافع سهامداران موجب کاهش بهای روز هر سهم بوده لیکن در نهایت ارزش کل سهام به نفع سهامداران بهبود یافته است.

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر تصریح کرد: در آخرین گزارشات کارشناسی سهام نیز طبق نظر کارشناسان رسمی این حوزه به طور مستقل، سهام بلوکی بانک معادل 1289 ریال به ازای هر سهم در تاریخ فروردین ماه 1396 ارزیابی شده و اطمینانی نسبی وجود دارد که منافع سهامداران کما فی سابق در تابلوی بازار بورس و اوراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر سرمایه بانک شهر در سال های اخیر

افزایش چشمگیر سرمایه بانک شهر در سال های اخیر