مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 16:202018-02-12سياسي

دیدار با خانواده های فعالان بازداشت شده محیط زیست و توضیحات کارشناسان اطلاعات سپاه


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های این فراکسیون در مورد بازداشت فعالان محیط زیست و همچنین خبر خودکشی دکترسید امامی در زندان، - از توضیحات کارشناسان اطلاعات سپاه در این باره خبر داد.

محمدرضا تابش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه پیگیری های فراکسیون محیط زیست امروز هم با خانواده های فعالان بازداشت شده محیط زیست و برخی کارکنان موسسه حیات وحش میراث پارسیان بنا به درخواست آنها دیدار کردیم و نظرات کارشناسان اطلاعات سپاه را در این باره استماع کردیم.

وی افزود: اظهارات خانواده های زندانیان و کارکنان این موسسه مبنی بر چارچوب دار بودن فعالیت ها و هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای ذیربط در همه مراحل انجام کار حتی ارتباطات بین المللی بود و این که تلاش های آنها معطوف به حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب بیشتر آنها و صیانت از گونه های جانوری و گیاهی نادر بوده است.

تابش یادآور شد: کارشناسان اطلاعات سپاه نیز با ارائه توضیحاتی ادعای نفوذ سرویس های خارجی در برخی عرصه های فعالیت این موسسه را مطرح کردند و به اظهارات برخی متهمین علیه متوفی استناد می کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: موضوع اعلام خودکشی آقای دکتر سید امامی نیز در دست بررسی است و این سوال مطرح است چرا مسئولان ذیربط در زندان علیرغم آن که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده های فعالان بازداشت شده محیط زیست و توضیحات کارشناسان اطلاعات سپاه

دیدار با خانواده های فعالان بازداشت شده محیط زیست و توضیحات کارشناسان اطلاعات سپاه