مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 14:562018-02-12فرهنگي

سیمرغ بهترین بازیگر زن ارمغان بهرامی برای نصف‎جهان+تصویر


سارا بهرامی دیشب در اختتامیه جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند؛ او متولد اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، همزمان با برگزاری اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در سالن برج میلاد، صاحبان سیمرغ های این دوره از جشنواره هم مشخص شدند تا فیلم های امسال سینمای ایران آماده اکران عمومی شوند و قضاوت مردم را در کارنامه خود ثبت کنند.

انتخاب بخش بهترین بازیگران در هر جشنواره ای جزو هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین بخش های یک اختتامیه است به خصوص اگر درباره داوری ها حرف و حدیث بسیار باشد اما این بار در مورد انتخاب بهترین بازیگر نقش اول زن اکثریت مخاطبان و منتقدان سینما اتفاق نظر داشتند تا سیمرغ این بخش به یک بانوی اصفهانی برسد.

سارا بهرامی که سابقه طولانی در تئاتر دارد، امسال با ایفای نقش یک زن معتاد در فیلم دارکوب بهروز شعیبی توانست تشویق هیأت داوران را از آن خود کند و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

او دیشب پس از دریافت این جایزه در سخنان خود گفته بود: خیلی این جایزه برایم ارزشمند است و از بهروز شعیبی، محمود رضوی و داوران و نیز همکارانم در فیلم دارکوب تشکر می کنم، آقای حیایی شما راست می گفتید؛ هر کسی نردبان خودش را دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمرغ بهترین بازیگر زن ارمغان بهرامی برای نصف‎جهان+تصویر

سیمرغ بهترین بازیگر زن ارمغان بهرامی برای نصف‎جهان+تصویر