مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 12:102018-02-12پزشكي

بیماری پدوفیلیا را بشناسید


در ابتدا باید گفت پدوفیلیا یکی از انواع پارافیلیا یا انحراف جنسی است، به بیان دیگر وقتی فردی دچار نابه هنجاری جنسی است که خیال پردازی های مکرر و شدید جنسی یا رفتارهایی نسبت به اشیاء، - کودکان یا سایر اشخاص(بدون رضایت آنها) داشته و یا خود یا شریک جنسی شان را عذاب می دهند.

یک درمانگر جنسی گفت: عوامل ژنتیکی، زیستی، هورمونی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در ایجاد اختلال پدوفیلیا(تمایل به برقراری ارتباط جنسی با کودک) در فرد نقش دارند.

دکتر فاطمه آذرتاش درباره اختلال پدوفیلیا اظهار کرد: در ابتدا باید گفت پدوفیلیا یکی از انواع پارافیلیا یا انحراف جنسی است، به بیان دیگر وقتی فردی دچار نابه هنجاری جنسی است که خیال پردازی های مکرر و شدید جنسی یا رفتارهایی نسبت به اشیاء، کودکان یا سایر اشخاص(بدون رضایت آنها) داشته و یا خود یا شریک جنسی شان را عذاب می دهند.

وی ادامه داد: زمانی می گوییم فردی دچار انحراف جنسی است که به مدت 6 ماه این نابه هنجاری را تجربه کند وزمان هایی که دچار استرس می شود این افکار و تمایلات و رفتارها در او تشدید شود.

این درمانگر جنسی با بیان اینکه اختلال پدوفیلیا یکی از این انحراف ها است، بیان کرد: افراد دارای پدوفیلی یا اختلال بچه بازی افرادی هستند که توسط کودکان و نوجوانان زیر 13 سال تحریک می شوند، در واقع زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری پدوفیلیا را بشناسید

بیماری پدوفیلیا را بشناسید