مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1396 ساعت 08:012018-02-10سياسي

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاجیکستان+تصاویر


مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور وزیر امور خارجه، وزیر انرژی و ذخایر آب، نمایندگان پارلمان، احزاب سیاسی، - شخصیت های فرهنگی و اجتماعی تاجیکستان و همچنین سفرا، دیپلمات ها و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم دوشنبه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، این مراسم که در ساختمان جدید سفارت ایران برگزار شد با تلاوت آیاتی نورانی از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

سپس حجت الله فغانی سفیر جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از حضور مهمانان در این مراسم، گفت:  مردم ایران که وارث یکی از کهن ترین تمدن های بشری است، در حالی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را جشن می گیرد که در حدود چهار دهه گذشته، برغم انواع فشارها و تحریم ها و تهدیدها، با صلابت در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب که عبارت است از استقلال، آزادی، عدالت طلبی و پیشرفت ملت گام برداشته و اکنون یکی از کشورهای پیشرفته، مقتدر و الهام بخش منطقه است.

وی ادامه داد: ایران در حدود 40 سال گذشته، با برگزاری حدود 40 انتخابات، مشارکت سیاسی پویایی را به نمایش گذاشته که مشارکت 73 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری 19 می 2017 از نمونه های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاجیکستان+تصاویر

گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تاجیکستان+تصاویر