مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1396 ساعت 15:102018-02-08بين الملل

فرانسه: ادامه تجارت با ایران با وجود «برزخ برجامی آمریکا»


«جفری سلستین اوربین» مدیر روابط دوجانبه در وزارت دارایی فرانسه که در کنفرانس بانکی ایران در پاریس سخنرانی می کرد، گفت: «ما شرکت ها را تشویق می کنیم که به تجارت در ایران ادامه دهند».

- فرانسه: ادامه تجارت با ایران با وجود برزخ برجامی آمریکا " جفری سلستین اوربین مدیر روابط دوجانبه در وزارت دارایی فرانسه که در کنفرانس بانکی ایران در پاریس سخنرانی می کرد، گفت: ما شرکت ها را تشویق می کنیم که به تجارت در ایران ادامه دهند .

یک مقام ارشد وزارت دارایی فرانسه تأکید کرد که با وجود برزخی که دولت آمریکا درباره توافق هسته ای ایران در عرصه بین المللی بوجود آورده، پاریس به تشویق شرکت های فرانسوی برای ادامه تجارت با ایران اصرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یک مقام ارشد اقتصادی فرانسه امروز پنج شنبه اعلام کرد، پارس به تشویق شرکت های خود برای انجام تعاملات اقتصادی در ایران با وجود عدم قطعیتی که درباره ادامه توافق هسته ای ایران برجام وجود دارد، ادامه خواهد داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز ، از زمانی که فرانسه، واشنگتن و دیگر کشورهای عضو گروه 1+5 برای لغو بخش مهمی از تحریم های اقتصادی علیه ایران همزمان با آغاز اجرای برجام توافق کردند، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی به دنبال افزایش تبادلات تجاری با ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه: ادامه تجارت با ایران با وجود «برزخ برجامی آمریکا»

فرانسه: ادامه تجارت با ایران با وجود «برزخ برجامی آمریکا»