مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 ساعت 12:562018-02-07سياسي

نرم افزار آموزش نماز شیعی به زبان انگلیسی+ تصاویر


در ایام دهه فجر نخستین نرم افزار آموزش نماز شیعی به زبان انگلیسی توسط مدرسه علمیه ناصریه رونمایی شد، پیش از این نسخه زبان فرانسه این نرم افزار در گوگل پلی قرار گرفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، با افزایش حضور گردشگران خارجی در شهرهای توریست پذیری چون اصفهان، نیاز به فعالیت های تبلیغی بیش از پیش احساس می شود به همین سبب مرکز تبلیغ بین الملل ناصریه در کنار تبلیغ چهره به چهره، تبلیغات نمایشگاهی و تولیدات چندرسانه ای و چاپ و ترجمه متون تبلیغی و همچنین ارتباط مجازی فعال با گردشگران خارجی، نگاه خاصی نسبت به تولید و ارتقای محصولات نرم افزاری تبلیغی دارد و در همین راستا تولیداتی نیز داشته است.

با وجود ظرفیت ها و توانایی های تبلیغی متنوع، تلاش این مجموعه بر این بوده است تا گامی در جهت ترویج فرهنگ اسلامی در حوزه نرم افزاری بردارد که چندی پیش برای نخستین بار نرم افزار آموزش نماز شیعی به زبان فرانسه به صورت تصویری و با صوت گویا برای تلفن همراه تهیه شد و به تازگی نسخه انگلیسی زبان آن نیز رونمایی شده است.

این نرم افزار توسط شرکت صباپ تهیه شده و در گوگل پلی هم برای استفاده تازه مسلمانان و گردشگران علاقه مند به اسلام منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار آموزش نماز شیعی به زبان انگلیسی+ تصاویر

نرم افزار آموزش نماز شیعی به زبان انگلیسی+ تصاویر