مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 ساعت 12:052018-02-07ورزشي

طنز/ علی کریمی واقعا از چه چیزی انتقاد می کند؟


علی کریمی واقعاً از چه چیزی انتقاد می کند؟! وقتی ما هفته پیش با برزیل و دیروز با تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی دوستانه انجام دادیم و برزیل را هفت بر صفر و ایتالیا را سه بر صفر با گل های آقایان تاج و کفاشیان شکست دادیم (میگن تاج هت تریک کرده و بوفون هم .

- علی کریمی واقعاً از چه چیزی انتقاد می کند؟! وقتی ما هفته پیش با برزیل و دیروز با تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی دوستانه انجام دادیم و برزیل را هفت بر صفر و ایتالیا را سه بر صفر با گل های آقایان تاج و کفاشیان شکست دادیم (میگن تاج هت تریک کرده و بوفون هم دربه در بعد بازی دنبال پیراهن کفاشیان بوده!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران در ستون طنز خود نوشت: علی کریمی متأسفانه و در کمال شگفتی و تعجب از مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کرده است که خب کار درستی نیست.

مدیران فدراسیون فوتبال که این همه برای فوتبال ما زحمت می کشند، باید از آنها انتقاد کنیم، پس خاک کت شان را چه کسی بتکاند؟! شما ببینید چقدر عقلا و فضلای فدراسیون فوتبال تلاش کردند تا ما بازی های مان را با تیم های عربستانی در یک کشور بی طرف انجام دهیم، حتی قطر هم انتخاب نشد و بعد از دو سال همچنان قرار است در عمان با تیم های عربستانی بازی کنیم و اگر دانشمندان فدراسیون فوتبال همچنان به تلاش های شبانه روزی خود ادامه دهند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنز/ علی کریمی واقعا از چه چیزی انتقاد می کند؟

طنز/ علی کریمی واقعا از چه چیزی انتقاد می کند؟