مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1396 ساعت 16:062018-02-06سياسي

2400 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح می شود


نماینده استاندار خراسان رضوی در مسکن مهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال 2400 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح می شود.

- محسن کوهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گلبهار با تبریک فرارسیدن دهه فجر، اظهار داشت: تا پایان دهه فجر امسال، 2400 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می شود که از این تعداد، 1300 واحد آن مربوط به گلبهار بوده و 1100 واحد نیز در دیگر شهرستان های این استان است.

وی با اشاره به بازدید خود از این واحدها، ادامه داد: هفته گذشته به اتفاق برخی از مدیران استانی و دستگاه های خدماتی، از این واحدها بازدید شد و اشکالات با حضور دستگاه های خدمات رسان مورد بررسی قرار گرفت، قرار است، ظرف یک هفته، اشکالات توسط پیمانکار و همکاری دستگاه های خدماتی رفع و این واحدها تا پایان دهه فجر افتتاح شود.

نماینده استاندار خراسان رضوی در مسکن مهر در خصوص واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی بیان کرد: این واحدها قرار است در طرح مسکن اجتماعی یا حمایتی مورد استفاده قرار گیرند تا متقاضیان بتوانند از آنها استفاده کنند، اطلاعات بیشتر در این خصوص توسط دستگاه های مربوطه در آینده اعلام می شود.

انتهای پیام/ذ http://fna.

ir/a3vixr


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح می شود

2400 واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افتتاح می شود