مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1396 ساعت 20:452018-02-03سياسي

گزارش صریح مرکز تحقیقات استراتژیک درباره «وضعیت حجاب در ایران»


در پی حضور برخی از زنانِ بدون حجاب در خیابان های مرکزی شهر تهران، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از نشست آسیب شناسی سیاست های اعمال شده درباره حجاب در کشور را منتشر کرد.

- گزارش صریح مرکز تحقیقات استراتژیک درباره وضعیت حجاب در ایران در پی حضور برخی از زنانِ بدون حجاب در خیابان های مرکزی شهر تهران، مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از نشست آسیب شناسی سیاست های اعمال شده درباره حجاب در کشور را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش 20 صفحه ای که خلاصه ای از آن در پی می آید، پدیده بدحجابی و فراتر از آن مسئله زنان، یکی از مناقشه برانگیزترین مسائل فرهنگی و اجتماعی دانسته شده است که نظام جمهوری اسلامی با آن مواجه و توجه به آن از اهمیت زیادی برخوردار است .

در مقدمه این گزارش با ذکر اینکه نگرانی ها درخصوص وضعیت حجاب با گذشت 9 سال از زمان تصویب قانون، همچنان بابت آنچه که گفته می شود عدم اجرای کامل قانون و مسئولیت ناپذیری دستگاه های مربوطه است، وجود دارد ، نتیجه دو پژوهش انجام شده توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در سال های 1385 و 1393 مورد بررسی قرار گرفته است که طی آن با اشاره به پژوهش هایی که در طول چند دهه گذشته درباره نگرش های مربوط به حجاب انجام شده اند، به تحقیقی درباره ارزش ها و نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش صریح مرکز تحقیقات استراتژیک درباره «وضعیت حجاب در ایران»

گزارش صریح مرکز تحقیقات استراتژیک درباره «وضعیت حجاب در ایران»