مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1396 ساعت 17:312018-02-01اقتصادي

فرانسه به خریداران ایرانی، خط اعتباری یورو پایه ارائه می کند


مدیر اجرایی یکی از بانک های دولتی فرانسه می گوید این بانک به زودی برای صادرات کالا و خدمات به ایران خطوط اعتباری یوروپایه ارائه می کند که با تحریم های آمریکا تداخلی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیر اجرایی بانک دولتی بی پی آی فرنس می گوید این بانک برای تسهیل مراوده تجاری با ایران در عین خودداری از نقض تحریم های آمریکا، به مشتریان ایرانی کالاهای فرانسوی خطوط اعتباری یورو پایه اعطا خواهد کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، هدف از این طرح ارائه تضمین های صادراتی اختصاصی و یورو پایه به خریداران ایرانی محصولات و خدمات فرانسوی است.

هدف از این کار این است که با بازآرایی ساختارهای مالی از روش هایی استفاده شود که چه از طریق ارزی و چه از طرق دیگر ارتباطی با ایالات متحده نداشته باشد، تا از این طریق از مداخله تحریم های آمریکا با اثرات فرامرزی در معاملات با ایران، جلوگیری شود.

نیکلا دوفورک مدیر اجرایی بی پی آی فرانس روز چهارشنبه درباره این نوع جدید وام ها، گفت: ما در سال 2017 مقدمات زیادی را برای این کار فراهم کردیم و الان هم داریم روی آن کار می کنیم، هر روز، روی شرایط ورودمان به ایران.

وی افزود: این یک جریان کاملا مجزا [پول] است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه به خریداران ایرانی، خط اعتباری یورو پایه ارائه می کند

فرانسه به خریداران ایرانی، خط اعتباری یورو پایه ارائه می کند