مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1396 ساعت 14:402018-02-01اقتصادي

کلنگ زنی کارخانه تولید شیر خشک شهرستان کرمان


در سفر رییس جمهور به استان کرمان و با حضور وزیر جهاد کشاورزی کارخانه تولید شیرخشک شهرستان کرمان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارخانه تولید شیرخشک شهرستان کرمان سالانه توانایی تولید 10 هزار تن شیر خشک، 10 هزار تن پرمیت و 10 هزار تن شیرخشک صنعتی را دارد و از تولیدات جانبی این کارخانه تولید 10 هزار تن کره پاستوریزه است که سالانه 180 هزار تن شیر را در سال جذب می کند.

عباس سعیدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در این مراسم گفت: سالانه 201 هزار تن شیر در استان کرمان تولید می شود و سرانه مصرف هر نفر 90 کیلوگرم در سال بوده که در این کارخانه انواع شیرخشک نوزاد، شیرخشک صنعتی و پرمیت که محصولی با پروتیین مطلوب و منحصر به فرد جهت صادرات است، تولید می شود.

وی گفت: با افتتاح این کارخانه واحدهای غیرفعال استان فعال شده و شیر مازاد تولیدی استان کرمان به استان های همجوار جذب می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه این واحد تولیدی 150 نفر اشتغالزایی خواهد داشت، ادامه داد: این طرح در زیر بنایی بالغ بر 30 هزار متر مربع و با جمع سرمایه گذاری بالغ بر 100میلیون دلار و نهصد میلیارد ریال پیش بینی و هدف گذاری شده که ان شاءالله در آینده نزدیک یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید شیر خشک نوزاد در خاورمیانه قلمداد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی کارخانه تولید شیر خشک شهرستان کرمان

کلنگ زنی کارخانه تولید شیر خشک شهرستان کرمان