مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 ساعت 09:002018-01-31بين الملل

هشدار نسبت به خطرات انتشار سندی درباره سوءاستفاده اف بی آی از اختیاراتش


واشنگتن پست نوشت، مقام های ارشد وزارت دادگستری آمریکا به رییس دفتر کاخ سفید درباره خطرات انتشار علنی سندی که مربوط به سوءاستفاده اف بی آی است، - کریستوفر رای واشنگتن پست نوشت، مقام های ارشد وزارت دادگستری آمریکا به رییس دفتر کاخ سفید درباره خطرات انتشار علنی سندی که مربوط به سوءاستفاده اف بی آی است، هشدار داده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست سه شنبه به نقل از منابع مطلع گزارش داد، پیش از آنکه کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در روز دوشنبه به انتشار این سند رای مثبت بدهد، راد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا به جان کلی، رییس دفتر کاخ سفید گفته بود این سند چهار صفحه ای اطلاعات محرمانه را به خطر می اندازد و از دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا خواسته بود تا از حمایتش در انتشار آن تجدیدنظر کند.

به گفته این منابع، روزنستاین در نشست کاخ سفید به کریستوفر رای، رییس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) پیوست که او هم با انتشار این سند مخالف است.

این هیئت اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا دوشنبه به انتشار یک سند محرمانه رای مثبت داد که جمهوری خواهان می گویند، نشان دهنده رویکرد ضد ترامپ اف بی آی و وزارت دادگستری آمریکاست و آنها با یک حکم عملیات اطلاعاتی شنود انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به خطرات انتشار سندی درباره سوءاستفاده اف بی آی از اختیاراتش

هشدار نسبت به خطرات انتشار سندی درباره سوءاستفاده اف بی آی از اختیاراتش