مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 11:102018-01-30بين الملل

لوفیگارو از جزییات طرح 3 مرحله ای آمریکا درباره صلح خاورمیانه پرده برداشت


روزنامه فرانسوی لوفیگارو جزییات طرح سه مرحله ای آمریکا برای صلح در فلسطین را که از سوی جارد کوشنر، داماد و مشاور رییس جمهوری آمریکا به ژان ایو لودریان، - وزیر خارجه فرانسه ارائه شده بود، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرانسوی لوفیگارو به نقل از یک منبع که در نشست 17 دسامبر 2017 حضور داشت، نوشت: طرح پیشنهادی آمریکا شامل سه مرحله بوده و مرحله اول آن به رسمیت شناختن کشور فلسطین با پایتختی ابودیس در شرق قدس بوده و شامل نوار غزه و 38 درصد از کرانه باختری می شود.

لوفیگارو در ادامه نوشت: امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه قصد دارد فرصتی را به طرح پیشنهادی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا بدهد و در این راستا معاون مشاور دیپلماتیک خود را برای ارزیابی نظر فلسطینی ها نسبت به طرح آمریکا به رام الله اعزام کرد.

در مرحله دوم این طرح مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و سازمان آزادی بخش فلسطین درباره مرزها و شهرک ها و نیز صدها شهرک واقع در منطقه "ج" انجام می شود.

علاوه بر این مساله حضور نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و پرونده آوارگان فلسطینی ارائه و بررسی خواهد شد.

ترامپ در دیدارش با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس تاکید کرد: مساله قدس هرگز در دستور جلسه هیچ گونه مذاکرات صلحی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوفیگارو از جزییات طرح 3 مرحله ای آمریکا درباره صلح خاورمیانه پرده برداشت

لوفیگارو از جزییات طرح 3 مرحله ای آمریکا درباره صلح خاورمیانه پرده برداشت