مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 09:252018-01-30سياسي

میرمحمدصادقی: برخی طرفدار انزوای ایران در صحنه بین المللی هستند


نگرانی در رابطه با کنوانسیون پالرمو وارد نیست و این مسأله بیشتر ناشی از این است که عده ای نمی خواهند ایران در صحنه بین المللی همکاری های موثری داشته باشد و طرفدار انزوا برای ایران هستند.

- یک حقوقدان گفت: نگرانی در رابطه با کنوانسیون پالرمو وارد نیست و این مسأله بیشتر ناشی از این است که عده ای نمی خواهند ایران در صحنه بین المللی همکاری های موثری داشته باشد و طرفدار انزوا برای ایران هستند.

حسین میرمحمدصادقی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با جرائم سازمان یافته ملی (پالرمو) اظهار کرد: این کنوانسیون در سال 2000 در شهر پالرمو ایتالیا منعقد شد و دارای 41 ماده است و کشورهای زیادی هم به این کنوانسیون پیوسته اند.

جمهوری اسلامی ایران این کنوانسیون را امضا کرده بود، ولی مراحل الحاق به آن به تأخیر افتاده و انجام نشده بود تا اینکه اخیراً الحاق به این کنوانسیون در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

وی افزود: همانطور که از نام این کنوانسیون پیداست، در این جهت تدوین شده که با توجه به اینکه امروزه بسیاری از جرایم از حالت انفرادی به حالت سازمان یافته تغییر حالت داده اند و بسیاری از آنها از مرزهای یک کشور فراتر می روند و جنبه فراملی پیدا می کنند، معاضدت و همکاری دولت ها را در راستای مقابله با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدصادقی: برخی طرفدار انزوای ایران در صحنه بین المللی هستند

میرمحمدصادقی: برخی طرفدار انزوای ایران در صحنه بین المللی هستند