مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 11:212018-01-28اقتصادي

یزدان مهر در گفت وگو با فارس: عملیات ساخت 200 سرای دانشجویی جدید بزودی آغاز می شود


بالغ بر 500 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای احداث، خرید و تکمیل سراهای دانشجویی جدید در سال 97 پیش بینی شده و بر این اساس عملیات ساخت 200 سرای دانشجویی جدید آغاز می شود.

- ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه "، گفت: با توجه به تاکید وزیر علوم، تحقیقات و فناوزی مبنی بر برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تامین سراهای متاهلی، صندوق رفاه توانسته است با هم افزایی منابع بانکی بالغ بر 500 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای احداث، خرید و تکمیل سراهای دانشجویی جدید در سال 97 پیش بینی کند تا در اختیار دانشگاه های متقاضی کشور قرار گیرد.

وی افزود: بر این اساس عملیات ساخت 200 سرای دانشجویی جدید آغاز می شود تا کمبود ساخت سراهای دانشجویی (مجردی و متاهلی) در دانشگاه های کشور جبران شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: همانطور که در قانون برنامه ششم نیز دیده شده است، قرار است از سال آینده ساخت خوابگاه های متاهلی با جدیت بیشتری در دانشگاه ها پیگیری شود.

یزدان مهر در ادامه از برنامه ریزی برای ساخت اولین سرای (خوابگاه) دانشجویی متاهلی در دانشگاه سیستان و بلوچستان با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان خبر داد و با اشاره به درخواست 150 نفر از دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدان مهر در گفت وگو با فارس: عملیات ساخت 200 سرای دانشجویی جدید بزودی آغاز می شود

یزدان مهر در گفت وگو با فارس: عملیات ساخت 200 سرای دانشجویی جدید بزودی آغاز می شود