مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1396 ساعت 00:512018-01-26سياسي

قانونگذار آمریکایی حامی داعش: دکترین ریگان را برای براندازی نظام ایران پیش بگیریم


نماینده جمهوری خواه آمریکایی که قبلاً از حمله گروه تروریستی داعش به تهران حمایت کرده بود در یادداشتی خواستار براندازی نظام حاکم ایران شد.

- قانونگذار آمریکایی حامی داعش: دکترین ریگان را برای براندازی نظام ایران پیش بگیریم نماینده جمهوری خواه آمریکایی که قبلاً از حمله گروه تروریستی داعش به تهران حمایت کرده بود در یادداشتی خواستار براندازی نظام حاکم ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دینا روراباکر ، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا که پیشتر که از حملات تروریستی گروه داعش در تهران حمایت کرده بود، در یادداشتی از دولت کشورش خواست دکترین رونالد ریگان ، رییس جمهور اسبق آمریکا این قانونگذار آمریکایی که قبلاً خطابه نویس رونالد ریگان ، رییس جمهور اسبق آمریکا بوده با اشاره به اغتشاشات پراکنده اخیر در برخی از شهرهای ایران، از دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا خواسته سیاستی که ریگان برای حمایت از مخالفان شوروی سابق به کار بست را درباره ایران در دستور کار قرار دهد.

نماینده جمهوری خواه ایالت کالیفرنیا، با بیان این ادعا که باراک اوباما ، رییس جمهور سابق آمریکا از ناآرامی های پس از انتخابات ایران در سال 2009 (1388) حمایت نکرده سیاست دولت فعلی کشورش به ریاست دونالد ترامپ در اعلام حمایت از اغتشاشات را شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار آمریکایی حامی داعش: دکترین ریگان را برای براندازی نظام ایران پیش بگیریم

قانونگذار آمریکایی حامی داعش: دکترین ریگان را برای براندازی نظام ایران پیش بگیریم