موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1396 ساعت 18:362018-01-26سياسي

عده ای در کشور با فضاسازی به دنبال انجام برجام های دو و سه هستند


عده ای در کشور با فضاسازی علیه دستگاه های انقلابی و ارزشی و فشار بر افکار عمومی در جهات مختلف سعی دارند برجام های دو و سه را علنی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس" استان البرز در کرج، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرج گفت: با توجه به اینکه می دانیم مواضع کشور فرانسه بسیار روشن است پس چرا باید به این دولت ها و رفتارهایشان دل ببندیم و باید بدانیم آن ها برای تکمیل طرح های آمریکا سعی در ایجاد رابطه با ایران دارند.

وی متذکر شد: عده ای در کشور با فضاسازی علیه دستگاه های انقلابی و ارزشی و فشار بر افکار عمومی در جهات مختلف سعی دارند برجام های دو و سه را علنی کنند.

خطیب نماز جمعه کرج ادامه داد: عقب نشینی ما از برجام موجب می شود با خسارات دیگری مواجه شویم و اگر شخصی یا گروهی در داخل و یا خارج از کشور سعی داشته باشند تعهدات بیشتری از برجام را به ما تحمیل کنند، دولت مردان، مسئولان و نیروهای انقلابی ایستادگی خواهند کرد و اجازه این اقدام را به آنان نخواهند داد.

حسینی همدانی عنوان کرد: ملت ایران تا امروز برای حفظ آرمان های خود سختی فراوانی را تحمل کرده و هزینه بسیاری پرداخته است و هرگز عقب نشینی نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای در کشور با فضاسازی به دنبال انجام برجام های دو و سه هستند

عده ای در کشور با فضاسازی به دنبال انجام برجام های دو و سه هستند