مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 14:502018-01-24بين الملل

وزیر خزانه داری ترامپ: معنای رویکرد "اول آمریکا" توسعه شراکت بین المللی است


استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت هدف اصلی سفر دونالد ترامپ به سوییس برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس افزایش شراکت های بین المللی است.

- وزیر خزانه داری ترامپ: معنای رویکرد "اول آمریکا" توسعه شراکت بین المللی است استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا امروز (چهارشنبه) گفت هدف اصلی سفر دونالد ترامپ به سوییس برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس افزایش شراکت های بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این در حالی است که دولت ترامپ با استناد به سیاست موسوم به "اول آمریکا" رویکرد حمایت گرایی داخلی را در پیش گرفته است.

منوچین به خبرنگاران در حاشیه یک کنفرانس برگزیدگان تجاری در شهر داووس گفت: این سفر ترامپ با وجود آنکه با دستور کار اول آمریکا انجام می شود اما در اینجا اول آمریکا به معنی همکاری با بقیه کشورهای جهان است.

او ادامه داد: معنای این رویکرد این است که دونالد ترامپ همانقدر که هر رهبر دیگری در جهان به فکر منافع کشورش است او نیز به فکر منافع آمریکا است.

قرار است ترامپ روز جمعه در این اجلاس سالانه که با حضور نخبگان حامی تجارت در جهان در داووس برگزار می شود، سخنرانی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خزانه داری ترامپ: معنای رویکرد "اول آمریکا" توسعه شراکت بین المللی است

وزیر خزانه داری ترامپ: معنای رویکرد "اول آمریکا" توسعه شراکت بین المللی است