مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 14:352018-01-24اقتصادي

اردبیل و فرانسه وارد همکاری های مشترک می شوند


با مشارکت بانک تجارت اردبیل و شرکت بزرگ فرانسوی وارد همکاری های مشترک می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز با ورود تعدادی از سرمایه گذاران فرانسوی به اردبیل تفاهمنامه همکاری دو شرکت ایرانی و فرانسوی در قالب ساخت قطعات الکترونیکی خودرو به امضا رسید.

این تفاهمنامه همکاری های مشترک بین شرکت پردازش سبلان اردبیل با تولید بردهای الکترونیکی خودرو و شرکت ساوواینترنشنال فرانسه منعقد و بانک تجارت به عنوان بانک معین این همکاری ها به امضا رسید.

در مراسم انعقاد این تفاهمنامه که در بانک تجارت اردبیل برگزار شد مدیر امور شعب بانک تجارت استان اردبیل در سخنانی با ابراز خرسندی از ورود سرمایه گذاران فرانسوی به اردبیل اظهار کرد: شرکت پردازش سبلان با تولید بردهای الکترونیکی خودرو و دستیابی به این تکنولوژی وارد همکاری های مشترک می شود و بانک تجارت نیز به صورت ارزی و ریالی این شرکت ها را همراهی خواهد کرد.

حسین باقرلو با یادآوری اینکه این همکاری مشترک افتخاری برای اردبیل بوده و در کنار آن کارخانه پردازش سبلان نیز مورد اعتماد بانک تجارت است، خاطرنشان کرد: بانک تجارت با تمام توان و به صورت نامحدود در اعطای تسهیلات و گشایش اعتبارات اسناد داخلی و خارجی و انعقاد قراردادها در کنار این دو شرکت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل و فرانسه وارد همکاری های مشترک می شوند

اردبیل و فرانسه وارد همکاری های مشترک می شوند