مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 14:212018-01-24سياسي

ثبت نام حج آینده، در نیمه دوم بهمن


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد ثبت نام قطعی از زائران حج 97 در نیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، در این نشست نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ازمسئولان ذی ربط خواست هرچه سریعتر هزینه حج سال آینده را نهایی و اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تاکید کرد: همه کمک کنند تا در روند کارها تاخیر ایجاد نشود و ضمن تماس و پیگیری مستمر با طرف سعودی زمینه اعزام تیم های کارشناسی به عربستان فراهم شود.

دراین جلسه سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از نشست نمایندگان استانی این مرکز و تصمیمات اتخاذ شده برای انجام سریعتر معاینات پزشکی زائران حج 97 گزارشی ارائه داد و نصراله فرهمند مشاور رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد امسال زائران ایرانی از 20 ایستگاه پروازی در استان های مختلف به 2 فرودگاه مدینه منوره و جده انتقال خواهند یافت.

در ادامه این جلسه محمد جواد دانشیار مدیر عامل شرکت شمسا درباره نحوه تامین و پرداخت هزینه های ارزی و ریالی اعزام زائران به عتبات عالیات گزارش داد و نماینده ولی فقیه با اشاره به برخی مشکلات زائران در عراق تاکید کرد: نمی توان نسبت به این مشکلات بی تفاوت بود و باید در نظام و مدیریت کلان کشور این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام حج آینده، در نیمه دوم بهمن

ثبت نام حج آینده، در نیمه دوم بهمن