مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 13:102018-01-24اقتصادي

مشتری مداری و ارائه خدمات مناسب رمز موفقیت یک شعبه است


شعبه فردوسی بانک توسعه تعاون در سال 94 تاسیس شده و در یک فضای رقابتی در میان شعب بانک های بزرگ و قدر منطقه و خیابان فردوسی قرار گرفته است.

رضا حبیبی: به لطف خداوند و حمایت های مدیریت شعب استان و زحمات و همکاری خوب پرسنل شعبه، این شعبه موفق شده که طی 2 سال پیاپی به عنوان شعبه برتر بانک توسعه تعاون شناخته شود.

اخیراً هم طبق ارزیابی هایی که توسط مدیریت امور شعب کشور بانک توسعه تعاون صورت گرفت، توانستیم در بین شعب بانک توسعه تعاون رتبه دوم را کسب کنیم.

همچنین در همایش سراسری که هرساله توسط بانک مرکزی برگزار می شود، این شعبه توانست در شاخص های عملکردی از جمله: سودآوری، جذب منابع ارزان قیمت، صدور ضمانت ها و کلیه بخش های موجود و فعال شعبه، جزء 10 شعبه برتر در بین شعب بانک های کشور قرار گیرد.

رییس شعبه فردوسی بانک توسعه تعاون در پاسخ به این سوال که چگونه و با چه راهکاری توانستید به این موفقیت برسید گفت: با توجه به سابقه 18 ساله در حوزه بانکی مهمترین عامل پیشرفت شعبه را مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان می دانم.

حبیبی رییس شعبه برتر بانک توسعه تعاون گفت: در ابتدا باید عرض کنم موفقیت های این شعبه بدون تدابیر جناب آقای مهدیان مدیرعامل محترم بانک و اعضای محترم هیات مدیره و نیز همکاری و پشتیبانی مستمر مدیریت شعب استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتری مداری و ارائه خدمات مناسب رمز موفقیت یک شعبه است

مشتری مداری و ارائه خدمات مناسب رمز موفقیت یک شعبه است