مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:562018-01-24فرهنگي

برگزاری اختتامیه جشنواره «محمد (ص)، پیامبر صلح» 3 سال بعد از فراخوان


دبیر جشنواره «محمد(ص)، پیامبر صلح» از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در 10 بهمن ماه خبر داد و گفت: 750 اثر داخلی و خارجی به جشنواره ارسال شده است، - برگزاری اختتامیه جشنواره محمد (ص)، پیامبر صلح 3 سال بعد از فراخوان دبیر جشنواره محمد(ص)، پیامبر صلح از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در 10 بهمن ماه خبر داد و گفت: 750 اثر داخلی و خارجی به جشنواره ارسال شده است، اما هیچ یک از آثار خارجی برگزیده نشدند.

عباس نظری راد دبیر جشنواره فیلم و انیمیشن کوتاه محمد (ص)، پیامبر صلح در گفت وگو با خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس" با اشاره به برگزاری این جشنواره اظهار داشت: جشنواره محمد (ص)، پیامبر صلح با هدف معرفی حضرت محمد (ص) به جهانیان به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد طراحی و برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره  محمد (ص)، پیامبر صلح 10 بهمن ماه برگزار می شود، افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این مراسم سه شنبه 10 بهمن ماه در سالن پژوهشکده جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

نظری راد درباره آثار رسیده به این جشنواره خاطر نشان کرد: 750 اثر داخلی و خارجی از کشورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره  محمد (ص)، پیامبر صلح ارسال شده است که در مراسم اختتامیه از برترین های آن تقدیر به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه جشنواره «محمد (ص)، پیامبر صلح» 3 سال بعد از فراخوان

برگزاری اختتامیه جشنواره «محمد (ص)، پیامبر صلح» 3 سال بعد از فراخوان