مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:412018-01-24سياسي

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور: مصوبه اخیر هیئت دولت ناامیدکننده است


بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور اعلام کرد: هیئت دولت در اقدامی ناامیدکننده و به دور از تدبیر لایحه ای را تصویب کرد که بر اساس آن سنوات تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جزء سوابق شغلی محسوب نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در بیانیه ای خاطرنشان کرد: از دولت و مسئولان دلسوز انتظار داشتیم با بسترسازی مناسب، نگاه نخبگان را به این دانشگاه متمایل تر کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: به مسئولان تاکید می کنم دانشگاه فرهنگیان را که تولیدکننده معلم است و اهمیت فراوانی دارد، جدی بگیرند و هر چه می توانند برای آن سرمایه گذاری کنند.

امام خامنه ای در دیدار فرهنگیان کشور 17/2/96 علی رغم اظهار لطف فراوان مقام معظم رهبری به دانشگاه فرهنگیان و تاکیدات مکرر ایشان بر اهمیت رسالت دانشگاه فرهنگیان در تربیت و پرورش نیروی کارآمد برای نظام آموزش و پرورش و لزوم جذب نخبگان متعهد و نیز تلاش های بی وقفه و امیدوارکننده، از سرپرست محترم دانشگاه نسبت به بهبود وضعیت این دانشگاه و از دولت و مسئولان دلسوز انتظار داشتیم با بسترسازی مناسب، نگاه نخبگان را به این دانشگاه متمایل تر کنند، حال آنکه متاسفانه هیئت محترم دولت در اقدامی ناامیدکننده و به دور از تدبیر "لایحه اصلاح و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور: مصوبه اخیر هیئت دولت ناامیدکننده است

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور: مصوبه اخیر هیئت دولت ناامیدکننده است