مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 12:352018-01-24اقتصادي

خودکفایی بنزین تا پایان سال آینده/ کیفیت بنزین یورو 5 ایران از خارجی ها بهتر است


دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پالایش نفت با بیان اینکه سال آینده در تولید بنزین خودکفا می شویم، گفت که کیفیت بنزین های یورو 5 تولید ایران از کیفیت نمونه های خارجی بهتر است.

- خودکفایی بنزین تا پایان سال آینده/ کیفیت بنزین یورو 5 ایران از خارجی ها بهتر است دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پالایش نفت با بیان اینکه سال آینده در تولید بنزین خودکفا می شویم، گفت که کیفیت بنزین های یورو 5 تولید ایران از کیفیت نمونه های خارجی بهتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر عاشوری قلعه رودخانی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، با اشاره به فعالیت انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت با هدف حمایت حقوقی و قانونی از فعالیت این صنعت از سال گذشته، اظهارکرد: با توجه به جلسات و تبیین سیاست ها بر اساس وظایف انجمن، در حوزه های مختلفی فعالیت را شروع کردیم، از جمله اینکه مجموعه اعضای انجمن به این جمع بندی رسیدیم که خیلی از فعالیت های مان می تواند با وحدت رویه باشد و موضوعات خود را به این شکل به گوش مسئولان کشوری از جمله مجلس، دولت و وزارت نفت برسانیم.

وی افزود: از آن جایی که پس از واگذاری شرکت های پالایشی به بخش خصوصی، خلاهای حقوقی و قانونی در حوزه های مختلف در این صنعت ایجاد شده و ابهاماتی که نیاز به روشن گری دارد تا برداشت های مختلفی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی بنزین تا پایان سال آینده/ کیفیت بنزین یورو 5 ایران از خارجی ها بهتر است

خودکفایی بنزین تا پایان سال آینده/ کیفیت بنزین یورو 5 ایران از خارجی ها بهتر است